top of page

SVATBA

Dopřejte si kouzelnou svatbu v rodinném prostředí. Kromě ubytování a kompletního cateringu jsme schopni Vám zajistit obřad v přírodě, slavnostní hostinu, exkluzivní pronájem celého areálu a mnoho dalšího.

Vhodné prostory pro obřad v areálu

1/ na prosvětlené loučce v lese u říčky, v docházkové vzdálenosti ze Dvora (cca 350m).

2/ při nepřízni počasí v horním sále špejcharu.

Ubytování na dobu svatby

V penzionu je 14 velkých rodinných pokojů, 40 velkých lůžek + alternativní prostory k přespání.
Celková cena 48.000 Kč, možnost obsazení pokojů už den před svatbou.

V tělocvičně a odpočívárně možnost přespání ve spacáku (cca 20 lidí), cena za osobu a noc 100 Kč. K dispozici sprchy a záchody.

Na zahradě možnost postavit vlastní stan, sociálky také k dispozici, 100 Kč za osobu na noc

Stravování po dobu svatby

Předsvatební pohoštění 50 Kč za osobu.

Jsme schopni zajistit hostinu a rauty podle přání objednatele. Vše s vámi dojedná koordinátor svatby.

Hostina s prostřením pro svatebčany, polévkou, hlavním chodem 500 Kč za osobu.

Raut odpolední nebo večerní – dle domluvy cokoliv: vepřové a kuřecí řízečky, bramborový salát, brambory, hranolky, zeleninové mísy, ovocné mísy, sýrovo uzeninové mísy, špízy, grilované maso a zelenina s dipy, bramboráčky, domácí guláš, uzené maso s křenem nebo kaťák.

a/ pokud předchází obsluhovaná servírovaná hostina – 800 Kč za osobu.

b/ pokud místo hostiny pouze raut 1000 Kč za osobu.

Můžeme doobjednat cokoliv (např. tatarák).

Nápoje

Je možné mít od nás, máme výběr vín, pivo točené (značka dle objednatele).

Vlastní dodané nápoje jsou za korkovné.

Obsluha u nápojů v nápojovém stánku

  • Do 50 ti svatebčanů 1 osoba do 02 hod. za 2500 Kč

  • 50-100 svatebčanů 2 osoby do 02 hod. za 5000 Kč

Standardní večerní obsluha probíhá do 02 hod., každá další hodina po dohodě za 400 Kč

Snídaně po svatbě 140 Kč / osoba

 

Pronájem areálu pro svatbu

Připravení stolů a míst k sezení, bílé ubrusy, zajištění místa k tanci, nápojový stánek, úklid po svatbě

 za 12.000 Kč u svateb do 35 ti lidí

za 17.000 Kč u svateb do 50 ti lidí

za 25.000 Kč u svateb 51 - 90 lidí

Cenu svatby tedy celkem tvoří:

  1. Cena za ubytování (viz výše).

  2. Cena za přípravu svatebního místa 3.500 Kč.

  3. Cena za pronájem areálu pro svatbu (viz výše).

  4. Cena za koordinaci svatebních příprav (ubytování jednotlivých rodin, zakomponování organizačních přání novomanželů, dohoda o jídle a pití, časový harmonogram) 4.000 Kč.

  5. Cena za obsluhu u nápojů (viz výše).

  6. Jídlo a pití.

  7. Poplatek obci 10 Kč za dospělou osobu na den.

Hlukové limity

Je nutno dodržovat uzákoněné hlukové limity. Do 22:00 je povoleno ve venkovních prostorách za zdmi penzionu 65 dB. V době 22:00–08:00 nemá přesáhnout hluk mimo penzion 50 dB. V případě porušení hrozí finanční sankce, podrobněji ve smlouvě, v nejzazším případě vypnutí proudu v oblasti dvora. 

Pro přesný termín (den a hodinu) svatby je nutno osobně kontaktovat matrikářku v Jindřichově Hradci:

+420 384 351 332

kalabova@jh.cz

Záloha na svatbu je nevratná.

Kontakt pro jednání o podmínkách a termínu svatby:
M. Mikulecká

+420 603 280 593

info@dvurulejtnaru.cz

bottom of page